Op reis met Qwinc

Een avontuurlijke trip met meer dan tweehonderd collega’s en hun partners. Het ideale moment om het merkgevoel te versterken. En dat kan met kleine gebaren. Bijvoorbeeld met een tripboekje. Een reis is geen reis zonder gids.

B2B bij KPN

Ingewikkelde kennis overdragen aan leken. Hoe doe je dat? KPN schakelde onze hulp in om deze vertaalslag te maken. Met verschillende campagnes vertaalden we complexe materie naar heldere communicatie.

Recruiting bij Swap Support

Online zijn er miljoenen manieren om kandidaten te werven. Hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie het beste uit de verf komt? Geloof in de kracht van de organisatie. Dan zet je een puur en aantrekkelijk merk neer.

Eenvoud werkt echt bij Finext

Marketing van top tot teen. Van strategie tot en met uitvoering. Dat doen we voor Finext. Het unieke organisatiemodel van consultancyorganisatie Finext kom je regelmatig tegen in de krant, op televisie en op de radio. Voor ons een uitgelezen kans om vanuit dezelfde basisstrategie te werken.

Een scherpe blik bij Innoves

Identiteit is de sleutel. Zonder identiteit kun je de markt niet op. Bij Innoves hebben we de identiteit vastgesteld. Om er vervolgens mee aan de slag te gaan. Van begin tot eind.

Spieken verplicht bij MKB Krachtcentrale

Online zichtbaarheid vergroten en het unieke concept onder de aandacht brengen. Dat was de wens van MKB Krachtcentrale. Een idee omzetten in klare taal. Daarbij is de positionering van het idee essentieel.

De start van Plainwater

Een bedrijf start je niet zomaar. Als start-up wilde Plainwater hulp bij alle activiteiten die bij het starten van een merk komen kijken. Van het uitdenken van de gewenste uitstraling en de naam, tot het realiseren van een passende website.

Een heldere cloud bij Referit

De ‘cloud’ is allesbehalve tastbaar. Een abstract begrip wat tegenwoordig niet meer weg te denken is in bedrijven. Maar hoe zet je een abstract begrip zo in de markt dat klanten het begrijpen? Referit schakelde hiervoor onze hulp in.

Rebranding bij Stichting Maatschappij en Veiligheid

Mensen zijn gewoontedieren. Oud en vertrouwd omzetten naar iets nieuws. Rebranding is zo makkelijk nog niet. Bij Stichting Maatschappij en Veiligheid is dit gerealiseerd door de rebranding in alle communicatiemiddelen door te voeren. En het in leven roepen en toekennen van de prof. mr. Pieter van Vollenhoven Penning.

NS ‘on the move’

Zonder interne geen externe communicatie. Vanuit de NS kwam de vraag of wij de Inhuurdesk intern zichtbaar konden maken. Dat deden we. Met onder andere congressen en een magazine.