5 stappen naar een puur en sterk merk
1 2 3 4 5
Sluit

Waar staan jullie voor?

Waarom doet jouw organisatie wat het doet, wat is de gedeelde Why? Elke uiting, elke campagne en elk intern project is te benutten om de identiteit te verankeren. Zodat de identiteit tot in de haarvaten van de organisatie doordringt en een sterk, authentiek merk ontstaat. Dát noemen wij een puur merk.

verder

Sluit

Voor wie doe je het eigenlijk?

Voor welke doelgroepen is jouw dienst of product interessant? Maak het zo specifiek mogelijk, want elk aanbod vraagt om een eigen doelgroepbepaling. Om zo je marketing effectief in te zetten. En elke doelgroep is weer een mix van prospects, huidige en voormalige klanten. Hoe ziet jouw ideale klant eruit?

verder

Sluit

Welke klantdromen maak je waar?

Jouw diensten of producten voegen iets toe voor je klanten. Ze lossen een probleem op of maken juist iets nieuws mogelijk. Kruip in de huid van je klant; wat is voor hem of haar belangrijk? En waarom geeft juist jouw oplossing het resultaat dat je klant zoekt?

verder

Sluit

Hoe bereik je je klanten?

Content komt in allerlei vormen en maten. Van een magazine tot een animatiefilmpje, van een social mediacampagne tot een blog. Maar weet je wat het doel is van je marketingcampagne? En hoe bereik je jouw klanten nu echt?

verder

Sluit

Hoe ziet de optelsom eruit?

Identiteit, merkstrategie, doelgroep, propositie en campagnes vormen samen één totaalplaatje. Zo bouw je doorlopend aan een puur merk. En veranker je keer op keer de kracht van jouw merk. Dat levert veel op: nieuwsgierige prospects, enthousiaste klanten en betrokken medewerkers.

verder