“De – voor ons soms verrassende – voorstellen hebben bijgedragen aan een fris en modern ontwerp van onze nieuwe website,” vertelt Aad Groen van Referit. “De pragmatische aanpak en persoonlijke betrokkenheid vanuit Springfish hebben ertoe geleid dat we in korte tijd onze nieuwe website hebben kunnen realiseren. Hun enthousiasme heeft ons gestimuleerd om zelf ook met veel plezier samen te werken naar het uiteindelijke resultaat.”
Referit is volop in beweging. En daar past een nieuwe uitstraling bij. Zij hebben een eigen aanpak ontwikkeld voor het zorgvuldig integreren van de public en de private cloud. Als bedrijf wil je groeien. Belangrijk daarbij is het goed in de markt zetten van de dienstverlening als ‘Cloud Enabler’. Heldere positionering en aansluitende marketingmiddelen zijn hiervoor noodzakelijk.
Om de groei te realiseren versterken de nieuwe website en bijpassende offline middelen de campagne. Heldere teksten met aansprekende beelden is het uitgangspunt. Zowel bij de website als de offline marketingmiddelen.
Hiervoor is een eigen ‘icoontaal’ ontwikkeld. Referit kan die in al haar communicatie-uitingen inzetten. Zo wordt complexe materie op simpele wijze uitgelegd. Begrijpelijk voor prospects en klanten. Een technisch verhaal omgezet in heldere taal.