“Springfish heeft ons op een zeer prettige manier geholpen om onze bedrijfsstrategie duidelijk te krijgen in woord en beeld. Met hun persoonlijke aanpak – waarbij zij zich echt verdiepen in het bedrijf – is het proces om te komen tot een gerichte marketingaanpak een zeer natuurlijk aanvoelend proces geweest, waarvoor wij hun zeer erkentelijk zijn. Groot pluspunt daarbij is dat wij met een gerust hart de operationele uitvoering van deze strategie bij Springfish kunnen beleggen.”
Innoves is een innovatieve en ambitieuze consultancyorganisatie. Maar hoe presenteer je je verdere groei? Samen hebben we een strategie uitgedacht. Deze strategie zetten we vervolgens om in marketingmiddelen. Bij Innoves bijvoorbeeld in filmpjes en een e-zine. Zo bereikt de scherpe blik van Innoves zowel haar klanten als de arbeidsmarkt.
Om de visie van Innoves goed over te brengen, gebruiken we een combinatie van filmpjes. Meerdere filmpjes met meerdere onderwerpen. Ieder gespecialiseerd in dat wat belangrijk is. Zo blijft de hoofdzaak centraal staan. In het eerste filmpje zetten we animatie in om de Why en de diensten van Innoves uit te leggen.
Het tweede filmpje is meer gericht op de arbeidsmarkt. We mengen video met animaties. Video om de praktijk in beeld te brengen. Zo proeven kandidaten de sfeer bij Innoves. Animaties om de diensten van Innoves voor een breed publiek concreet te maken. Zo sla je twee vliegen in een klap.
Daarnaast hebben we Innotime ontwikkeld. Het e-zine van Innoves. Iedere zes weken versturen we die naar haar klanten, prospects en kandidaten. Inhoudelijk van toon, boordevol klantverhalen, visies en tips.
Nadat we samen de identiteit hebben vastgesteld, heeft de website een redesign gekregen. Zo sluit deze ook aan bij de gewenste uitstraling van Innoves. Op de website publiceren we elke maand een blog van één van de mensen van Innoves. Een mooie manier van kennisdelen. En zo blijft de website actief en aantrekkelijk.