Skip to content
Springfish
Menu
  • aanpak
    • de why
    • doelgroepbepaling
    • heldere propositie
    • contentmarketing
    • concept & realisatie
  • ons werk
    • diensten
    • portfolio
  • over ons
    • team
    • het verhaal
    • netwerk
  • blog
  • contact

NS ‘on the move’

Zonder interne geen externe communicatie. Vanuit de NS kwam de vraag of wij de Inhuurdesk intern zichtbaar konden maken. Dat deden we. Met onder andere congressen en een magazine.

Meer weten?
Mail Jacqueline

“Springfish heeft voor de InhuurDesk van NS een bijeenkomst georganiseerd met 150 leveranciers en diverse sprekers vanuit NS. De uitdaging zat niet in het aantrekken van leveranciers, maar in het inrichten van de dag zelf en commitment krijgen van de sprekers,” zegt Lisette Hetzler van NS. “Springfish heeft dit op een zeer goede wijze gedaan. Goed aangevoeld en geadviseerd wie wanneer met welke informatie benaderd moest worden. De dag is voor NS zeer succesvol verlopen, en er is een bruikbaar advies neergelegd voor een volgende bijeenkomst. Kortom prettig om mee te werken.”

Lisette Hetzler, manager InhuurDesk NS

NS loopt met haar Inhuurdesk voorop in de ontwikkelingen om de inhuur van externen te stroomlijnen. De Inhuurdesk ontzorgt haar interne klanten. Ze biedt snelheid en draagt bij aan de doelstelling van de managers om de inhuurkosten te verlagen. De Inhuurdesk wordt als een apart ‘merk’ geladen. Eerst intern binnen NS. Later ook extern naar haar leveranciers toe.

Congres

Het jaarlijkse congres ‘Ontmoet NS’ helpt om de banden tussen leveranciers en NS-managers te verstevigen. NS-managers, Inhuurdeskmedewerkers en leveranciers treffen elkaar op efficiënte manier. Voor iedereen. De managers van NS kunnen hun vraag duidelijk maken. De leveranciers kunnen de medewerkers van de Inhuurdesk en de managers ontmoeten.

Het congres, voor grofweg 150 leveranciers, is een jaarlijks evenement. Een speciale editie gericht op technische specialisten vond plaats in de Werkplaats van NS, een unieke kans voor een kijkje achter de schermen van de NS.

Free publicity

Zichtbaarheid in de media. Het vergroot het rendement op het congres. Met als resultaat veel conversaties op social media en een toename van het aantal inschrijvingen bij De Inhuurdesk. Bovendien verschenen er artikelen in Computable, Flex & Zeker en Zipconomy.

Move Magazine

Met een glossy wil de Inhuurdesk haar doelgroepen inhoudelijke artikelen bieden over het thema Mens & Werk. We ontwikkelden het Movemagazine. Inhoudelijk sterk, vol tips en praktijkverhalen. Met als doel? Een positieve perceptie creëren over de afdelingen die voor inhuur, instroom en doorstroom zorgen.

Zie ook:

› Rebranding bij Stichting Maatschappij en Veiligheid
› Eenvoud werkt echt bij Finext
› B2B bij KPN
Springfish

BINK36
Binckhorstlaan 36 - C1.55
2516 BE Den Haag
+31 6 42 49 64 54
merkversterken@springfish.nl

Volg ons ook op:

Een puur merk is authentiek in alle activiteiten, zowel extern als intern. En dat levert je veel op: nieuwsgierige prospects, enthousiaste klanten en betrokken medewerkers.

Vanuit Springfish helpen we je bij het bouwen van een puur en sterk merk. Van identiteit tot middelen, van strategie tot campagnes.

Marketingtips?

Meld je hier aan en ontvang elke maand een handige marketingtip.