“Springfish helpt ons met de merkstrategie en het praktisch realiseren hiervan. Binnen ons unieke organisatiemodel hebben alle Finexters een stem. Dat betekent dat het bedenken en inzetten van een merkstrategie vraagt om samenwerking met veel verschillende mensen. Springfish gaat dat goed af; zij geven ons gevraagd en ongevraagd advies over ons merk en onze marketinguitingen. Door hun ervaring met zelfsturing en de kennis van onze diensten komen zij snel tot de kern.”
Het unieke organisatiemodel van Finext zorgt voor oplossingsgerichte antwoorden voor klanten. Wij helpen met het versterken van het Finext-brede merk en met campagnes voor de zelfsturende teams binnen Finext. Dit geven wij vorm vanuit een en dezelfde merkstrategie. Die we samen met Finext bedacht hebben. Na het uitwerken van de merkstrategie werd de Why van Finext – eenvoud werkt echt – vertaald in middelen. In een animatiefilmpje wordt uitgelegd wat Finext is en vooral waar het voor staat.
Voorbeelden van middelen zijn infographics, reference cases en magazines. Het QNNCT-magazine bijvoorbeeld is een glossy met ijzersterke content. Vol praktijkcases, trends- en visieartikelen. De uitkomsten van wetenschappelijke trendonderzoeken worden in de KEEP UP gebundeld en aantrekkelijk weergegeven. Met infographics en heldere teksten zijn zowel het QNNCT-magazine als de KEEP UP prettig leesbaar voor de doelgroep.
Daarnaast ontvangen prospects en klanten iedere twee maanden het e-zine van Finext. Een online magazine boordevol informatie. We realiseren het e-zine voor drie afzonderlijke doelgroepen, zodat elke ontvanger precies de inhoud ontvangt die past bij zijn vakgebied.