verandercommunicatie

Verandercommunicatie? Eerst een stakeholdersanalyse

Verandering is niet meer weg te denken uit organisaties. Het ene project volgt op het andere. Het ontdooien van weerstand door passende communicatie helpt om projecten effectief te laten slagen.

7 tips creativiteit

7 tips om je creativiteit te vergroten

Creativiteit helpt je merk. Het maakt emoties los, verrast en is broodnodig voor een authentieke uitstraling. En binnen je organisatie is er vaak al veel van aanwezig. Hieronder vind je 7 tips om die creativiteit naar boven te halen.

3 redenen voor een puur merk

3 redenen voor een puur merk

Om je merk levend en aantrekkelijk te houden, moet je inspelen op maatschappelijke, sociale en technologische ontwikkelingen. Welke 3 trends maken het noodzakelijk om een authentiek merk te bouwen?

5 zomervalkuilen

De rustige zomerperiode is volop aangebroken. Alles staat stil. Hoe zorg je ervoor dat jouw merk in beweging blijft? 5 valkuilen om te vermijden.

bekijk je merk

Bekijk je merk vanuit je vakantiebril

Met welke bril op kijk je naar je eigen merk? De vakantie is de gelegenheid om anders te leren kijken, zodat je weer met een frisse blik aan de slag kunt.

tradities

Recept voor tradities

Hoe zit het met de tradities binnen jouw merk? Tradities geven houvast en betrokkenheid. En je maakt ze samen, zowel met je klant als intern. Het draait om ervaringen delen, successen vieren en plezier maken. Een bereidingswijze voor het maken van je eigen merktradities.

3 redenen voor een puur merk

Een puur merk

Een sterk merk is puur. Het is authentiek in alle activiteiten, zowel extern als intern. Dat is aansprekend, onderscheidend en effectief. En het levert veel op: nieuwsgierige prospects, enthousiaste klanten en betrokken medewerkers.

jaarverslag

5 stappen naar een jaarverslag nieuwe stijl

Het ‘jaarverslag nieuwe stijl’ gaat over meer dan alleen de cijfers. Was het jaarverslag oude stijl vooral een verplicht document, het nieuwe jaarverslag is een krachtig communicatiemiddel dat naar veel verschillende doelgroepen in te zetten is. 5 stappen voor het realiseren van een vernieuwend jaarverslag.

contentmarketing

10 vormen van contentmarketing

Het vooraf bewijzen van de kwaliteit van wat je levert is lastiger als je een dienst verkoopt. Dit terwijl je potentiële klant wel behoefte heeft aan zekerheid. Binnen business-to-business of in de zorg, het delen van inhoudelijke elementen rondom je expertise is eigenlijk de enige manier waarop prospects en klanten vooraf houvast kunnen krijgen.

Terug naar papier?

Alles online…? In de praktijk zien we een tegentrend van organisaties die juist een papieren magazine uitbrengen. Zo ontwikkelden we voor NS het Move magazine en voor een combinatie van Swap Support, Sonum International en Finext de ‘Raat’.