B2B bij KPN

KPN wilde een complexe dienst helder aan haar doelgroepen overbrengen. De eerste stap voor deze business-to-businesscampagne was het uitdenken van de propositie en campagneplanning. Vervolgens vertaalden we de complexe materie naar heldere communicatie. Gerichte uitingen activeerden de doelgroepen om in actie te komen.

Recruiting bij Swap Support

Swap Support wilde kandidaten direct haar andere manier van werken meegeven. In de recruitingcampagne vormen prikkelende beelden op social media de rode draad. Tegelijkertijd spelen op de website de praktijkverhalen van klanten de hoofdrol. Zo ervaren zowel klanten als kandidaten een authentiek merk.

Eenvoud werkt echt bij Finext

Het unieke organisatiemodel van consultancyorganisatie Finext kom je regelmatig tegen in de krant, op televisie en op de radio. Wij helpen Finext met het versterken van het Finext-brede merk en met campagnes voor de zelfsturende teams binnen Finext. Van de merkstrategie tot het realiseren van een tweemaandelijks e-zine, van een glossy magazine tot filmscripts, van reference cases tot het jaarcongres.

Een scherpe blik bij Innoves

Innoves is een innovatieve en ambitieuze consultancyorganisatie. Om de groei verder vorm te geven, wilde Innoves haar identiteit duidelijk vaststellen en vervolgens uitdragen in de markt. Na het samen uitdenken van de strategie worden nu filmpjes en een e-zine ingezet. Zo bereikt de scherpe blik van Innoves zowel haar klanten als de arbeidsmarkt.

Spieken verplicht bij MKB Krachtcentrale

De MKB Krachtcentrale is het landelijk platform achter de verkiezing van ‘Slimste bedrijf van Nederland’. Om de doelgroep effectief te bereiken, en op te roepen om bij elkaar te ‘spieken’, zetten we voor de MKB Krachtcentrale twee animatiefilms in.

De start van Plainwater

Plainwater wilde hulp bij de activiteiten die bij het starten van een merk komen kijken. Van het uitdenken van de gewenste uitstraling en de naam, tot het realiseren van een passende website. Nu helpen we Plainwater bij de marketingactiviteiten die een goed lopend bedrijf nodig heeft.

Een heldere cloud bij Referit

Referit is volop in beweging, waarbij een nieuwe uitstraling past. Zo hebben zij een eigen aanpak ontwikkeld voor het zorgvuldig integreren van de public en de private cloud. Een belangrijk element voor het realiseren van de groei is het goed in de markt zetten van de dienstverlening als ‘Cloud Enabler’. Hiervoor zijn een heldere positionering en aansluitende marketingmiddelen noodzakelijk.

Rebranding bij Stichting Maatschappij en Veiligheid

Met een vernieuwde missie had de Stichting Maatschappij en Veiligheid behoefte aan een nieuwe uitstraling. Het nieuwe logo met passende visuele huisstijl worden benut op een nieuwe website, in alle communicatiemiddelen en rondom activiteiten zoals het in het leven roepen en toekennen van de prof. mr. Pieter van Vollenhoven Penning.

NS ‘on the move’

NS loopt met haar Inhuurdesk voorop in de ontwikkelingen om de inhuur van externen te stroomlijnen. De Inhuurdesk ontzorgt haar interne klanten, biedt snelheid en draagt bij aan de doelstelling van de managers om de inhuurkosten te verlagen. De Inhuurdesk wordt als een apart ‘merk’ geladen, zowel intern binnen NS als extern naar haar leveranciers toe. Congressen en een glossy magazine helpen hierbij.